პროექტის სახელწოდება
|
საუკუნის სიმღერა
|
პროექტის მთავარი თემა
|
საუკუნის სიმღერა სულიკოს უკვდაყოფა.
|
პროექტის აქტუალობა
|
პროექტი მნიშვნელოვანია იმით,
რომ მოსწავლეები გაეცნობიან სიმღერისა
და ტექსტის ავტორთა მოკლე ბიოგრაფიულ მონაცემებს, აგრეთვე სიმღერის შექმნის იდეას.
|
პროექტის მიზნები
|
ინტერესის გაღვივება საუკუნის
სიმღერის სულიკოს შექმნის ისტორიის შესახებ და რიტმის გამოხატვის ორხმიანობის გააზრების
სიმღერების უნარ-ჩვევების განვითარება
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
მე-5 კლასი. 9-10 წელი
|
ვადები/ხანგრძლივობები
|
ხუთი დღე
|
მოსალოდნელი შედეგები, რაც შეიძლება
შეიქმნას
|
ინფორმაცია სიმღერა სულიკოს
შექმნის შესახებ, თემასთან დაკავშირებით ფოტო მასალის შექმნა ინტერნეტის მეშვეობით
და ღონისძიების მოწყობა
|
უნარ-ჩვევები
|
ამ პროექტზე მუშაობით მოსწავლეებს
გამოუმუშავდებათ მსჯელობის უნარი და ქართული
მუსიკისადმი ინტერესის გაღვივება მუსიკალური თეორიის გაცნობის უნარი
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
სკოლის კომპიუტერული ლაბორატორია,
აუდიო დისკი, ციფრული აპარატი.
|
პროექტის მსვლელობა ძირითადი
აქტივობები
|
1 აქტივობა: მოსწავლეები აწყობენ
ექსკურსიას აკაკი წერეთლისა და ვარენკა მაჭავარიანის სახლ მუზეუმში .
2აქტივობა: იღებენ ინტერვიუს
კომპეტენტურ პიროვნებებთან.
3 აქტივობა: მუშაობენ სკოლის კომპიუტერულ ლაბორატორიაში.
4აქტივობა: დაგეგმავენ პრეზენტაციას,
მოსწავლეები წარმოადგენენ თავის გეგმას.
5აქტივობა:ჰქმნიან ელექტრონულ
პორთფოლიოს.
|
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო
გეგმასთან კავშირი
|
მოსწავლე იყენებს მუსიკალურ ელემენტებს და საკრავებს, ამოიცნობს
ღიღინით სხვა ტექსტზე შესრულებულ ნაცნობ სიმღერას.
მოსწავლე განსაზღვრავს და გამოხატავს
მისთვის საინტერესო განწყობილებას იდეას, მოსწავლე პანლონომიით გამოხატავს გარკვეულ
განწყობილებას პერსონაჟის ხასიათს გადმოსცემს
ხმის ტემპით და მოძრაობით
მოსწავლე თანამშრომლობს სხვებთან
ერთად.მუსაობს სხვებთან ერთად პრობლემის გადასაჭრელად ანაწილებს სამუშაო ფუნქციებს
მოსწავლე უსმენს და აფასებს
მუსიკალურ ნაწარმოებს გადმოსცემს შთაბეჭდილებებს სიტყვიერად იყენებს მუსიკალურ ტერმინებს
საუბრის დროს.
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
ი. ჯანაშვილი
|
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:
|
|
პროექტის ვებ-გვერდი
|
|
|
|
Wednesday, April 23, 2014
...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment